Nu händere lite..

Äntligen händer det något i alla fall..
Är bara sjukt orolig att dom inte ska hitta
något imorgon.. För då ger dom snart upp och
det vore typ katastrof..
 
Ligger på i en annan stad nu, på ett annat sjukhus,
ett steg i rätt riktning i alla fall.
Lite skillnad på klass på sjukhus, här tog doktorn
och satte sig ner när han pratade med mig,
att stå ovanför är typ sjukt kränkande då dom får
större övertag. Dessutom satt h*n kvar och pratade med
mig i över 40 minuter! Då trotts att dom sökte h***** flera
gånger. Helt rätt tog sig tid för mig, vile höra allt ifrån mig.
Var verkligen intresserad och hade flera ideer om vad man
kan göra. Trodde inte det var kört än på ett tag.
Så imorgon ska jag opereras först av alla dirket på morgonen,
jag har första prioritet, det är endast om det är någon stor bilolycka,
eller något som det kan bli någon annan före. Känns sjukt mycket
bättre.
 
Däremot så finns det ett men.. Det finns fan alltid ett men...
Det är att jag kommer inte kunna stanna här..
Vi ska göra operationen hittar vi inget, måste jag tillbaka
till det förra sjukhuset, sen kan jag få komma tillbaka
hit om vi ska göra fler undersökningar, men jag får inte
stanna här undertiden...
Fet stort bakslag känns det som...
Här finns det så mycket mer kunskap, så
mycket mer vilja... Tror han mina chanser till
att bli bra minskar drastiskt om vi inte hittar något
imorgon så att jag måste tillbaka till det förra sjukhuset,
för där har man ju typ get upp... Där har inte alla samma
villja till att fortsetta utreda... Flera av dom har redan
bestämt sig för att man inte kommer hitta något känns det som..
 
Så nu ber vi till gudarna, håller alla tummar och
tår vi kan för att hitta något imorgon och om det inte är
allt för mycket begärt att det helst inte ska vara
något farligt utan som går att fixa. :)
 

Roserna av Felix är fortfarande sjukt fina som jag fick för
över en vecka sedan. Tröstat mig lite med dom <3
 
Nu ska jag agera nåldyna ett tag framåt..
Hoppas jag kan sova livrädd för operationen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0