Second opinion...

Måndag igen och sjukhuset
vaknar till liv..
 
Det är ju sjukt igentligen att läkarna jobbar
typ 7-16 måndag till fredag? Och visst det finns
typ en jour läkare på akuten, men det händer ju olyckor
och folk blir sjuka på helgen med? Och alla köer som
är på sjukhusen skulle säkert minska drastiskt om
doktorerna jobbade helg med..
men nae sjukhuset står nästan helt stilla på helgerna
fast att typ allt annat har öppet?
Sjukt igentligen tycker jag..
 
Ronden idag gav väll typ ingenting..
Doktorn sa idag att dom ska ta kontakt med det andra
sjukhuset igen och se..? asså va det borde ju hållit
kontakt hela tiden? Och nae h*n visste inte om jag
får komma dit den här veckan eller om jag måste vänta
längre... Det är ju typ sjukt, pumpa en 21 åring fylld med
morfin och sedan bara låta tiden gå.. SUCK
Vad ännu värre är på remissen har dom skrivit,
Second opinion. Asså dom har ju inte ens gjort en
ordentlig första utredning? Och är jag helt ute och
cyklar nu eller är det inte svårt att söka vidare efter
hjälp om dom på nästa sjukhus inte hittar något då?
Tror att då stängs dörrarna, för man kan bara få
ett andra utlåtande..?
Inte bra, inte bra..
 
Tänk om dom inte hittar något lixom?
Då kan man ju inte bara ge upp?
Måste ju fortsetta leta lixom..

Aha så nu är det bara att vänta igen..
Doktorn lovad att han skulle komma tllbak,
får väll se om h*n gört..
Vill ju veta vad som händer, kan inte bara
ligga här. .. :(
 
 
Felix är hemma igen:D
Lycka :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0