Seriöst..

Seriöst ställe det här, känns det som..
 
Vaknade kvart över 8 imorse av att ronden,
va här inne..Likssom asså VA?

Ska bli väckt vid halv 8 typ och få mina,
morgon tabletter, ta tempen och få frulle
vid 8.. Vad hände med alla dom stegen?
Så vaknade ju naturligtvis av att jag hade
så jäkla ont i magen.. Det kanske låter löjligt,
men på morgonen är det viktigt att man får sina
tabletter i tid annars blire direkt att man får ont i magen..
Alla i rummet fick frukost vid halv 9 men mig glömmde
dom så fick ringa efter dom så att jag med skulle få frukost..
 
Ronden i sig va också någon form av ett skämt känns det som..
Det var återigen en doktor från den här avdelning
som inte har rätt utbildning som inte visst någonting om
mig och det här var till och med värre än sist..
Hon kom in till mig och sa "oo jaa dig tänkte
jag bara hälsa på för jag har inget att säg dig"
hon visste inte ens vad jag hette.. Jag vart så
chokad att jag inte fick ur mig alla frågor ens innan
hon gick, så fick inte veta någonting om hur mina
prover såg ut som skulle var klara till idag eller
planer frammåt.. SUCK asså,
ännu en dag av bara väntan, som det känns
som om man bara kastar bort livet på..
Fan det måste hända något snart..
 
Natten va inte direkt kul heller..
Asså fyfan vilka mardrömmar,
drömmde typ hela natten att jag dog och hur djävulen.
lekt med mig och tortera mig.. Blev mördad typ 4
gånger och bara ett irrvarv av hur meningslös
båda min och alla andra människors existens var..
Sjukt läskigt, tjutit massa hela morgonen för
det går inte riktigt att släppa.. Det händer ju inget
kul här direkt som gör att tankarna skingras..
 
Blö vill bli frisk nu, vill få hjälp..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0