Sjukhus posten..

Lite julafton fortsetter här uppe.
Eller ja okey, den här gången har jag faktiskt
köpt allting själv.
Nät shoping är farligt, när man ligger och
tycker lite synd om sig själv.
En synd som nästan alla tjejer delar?
 
Fått hem iphon 4s och vill så gärna börja
använda den istället, men orkar inte lägga över allt
just nu.. Dessutom är datorn hemma med mina program i..
 
Fått en massa kläder från Nelly och fler
kommer under veckan. Enda problemet..
Jag kan inte stå upp och prova kläderna!
Snacka om irriterande! Det kryper i fingrarna
över att få dra på sig och prova allt..
Hoppas bara jag blir frisk någon gång så att
jag klarar av det.. Att jag blir så bra att jag inte
bara ligger som en hög i sängen och inte
kan göra något av mitt liv.. PANIK..
 
Däremot fick jag även hem
prolash + eyegrowth serum, ni vet ett sådant serium
som ska göra ögonfransarna längre och
fylligare. Den kan jag faktiskt redan nu ta upp
och börja testa! :) Synd bara att det tar sådan tid
innan man ser något resultat..
Hoppas att det blir något resultat överhuduv taget?
Någon som har provat innan?
 
Så lite finns det att pyssla med även när man är
sjuk.. Lite tjej får jag faktiskt fortfarande känna mig
som när man fortfarande kan shoppa..
 
 
Nu endlös panik..
Snälla låt mig bli frisk och få rätt hjälp
nu så att jag klarar detta.
Vill få lov att använda allt jag köpt med..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0