Snigelfart

 Kännas som om man har spolat
tillbaka tiden 2 veckor...
 
Ligger på samma plats, sjukt neddrogad och
har galet ont... Ronden känndes nästan skrämmande
idag då typ 6 perssoner kommer och ställer sig runt sängen och
tittar ner på en... Vadå grupp tryck?...
Alla tar i alla fall bättre "hand om mig" när det faktiskt fans
något fel. Dock känner jag mig nästan som en tjurig 3 åring
när jag alltid verkar ha en annan sikt än vad dom flest har här..
Men kanske inte ska jämföra för mycket med tanke på storleken
på dom olika sjukhusen men dagens "träning" ses snarare som ett
skämt jämfört med hur det var på det andra sjukhuset...
Jag skriker håll i mig och dom tycker att dom finns runt mig endå...,
Vi lyckades inte förflytta oss på något sätt, för det känns mest som om
vi pratar olika språk..
Fast dom verkar i alla fall ta mig på allvar nu och gör kontroller
på mig varannan timme typ och äntligen efter 3 veckors tjat har
jag även fått en grej som man blåser i som håller igång
lungorna när man ligger ner mycket..
Nu som först tycker dom att det behövs för att jag e opererad,
fast jag låg ju ner precis lika mycket innan..
aja trampar inte på stället längre iaf även om vi
håller snigelfart..
 
Vill kunna komma upp på
benen! Vill kunna gå, vill kunna komma
härifrån!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0