Snillet spekulerar

Ibland undrar man hur lågt det får sjunka?
 
Dagens rond utfördes utav en doktor som inte
kommer från den här avdelningen och som
inte har läst sådana ämnen över huvud taget...
OJ vilken hjälp h*n kunnde ge..
Dessutom hade snillet inte ens läst på
ordentligt om mig verkade det som då h*n
inte hade en aning om någonting, kunnde knappt
mitt namn.. Så när vi skulle diskutera mina tabletter
gick det ju naturligtvis inte så bra..
 
Tydligen så går en utav mina nya tabltter inte att få
tag på här h*n kunnde inte namnet och sa att man
skulle höra av sig till mina expert doktorer för att se om dom
hade den hemma.. Nu vet jag att dom inte jobbar idag,
utan inte är tillbaka förens på måndag. (h*an hade ingen
aning om det) Å då undrar ju jag naturligtvis, vad sätter vi in
under tiden? För vi har ju redan tagit bort tabletten som vi bytte
den emot eftersom jag fick för mycket biverkningar och
eftersom jag har så pass ont måste vi ju sätta in något annat
direkt..Det kunnde h*n ju naturligtvis inte svara på..
Då tänker man ju att dom åt minstånnde måste höja
vid behov tabletterna under tiden, men inte ens det
kunde h*n svara på... Så det slutade med att h*n får
ringa till en av dom vanliga doktorerna på avdelningen
för att rådgöra... Ja menar vad är poången med att
en doktor som inte hör hit inte kan något om mig och
inte får ta några beslut, går rond till mig överhuvudtaget?
Måste ju vara bortlöseri med tid och resurser?
 
Så nu kommer jag bara få något besked av någon
sköterska eller nått om vilka tabletter dom har bestämmt
att jag får så länge, (om de nu blir några överhuvudtaget)
utan att ha en riktig dialog med doktorn som
bestämmer det själv?
Tycker verkligen det är helt värdelöst...
 
Tröttnat så mycket på hur saker sköts här..
Bara det som att jag fortfarande får in
laktos mat ibland.. Jag har endå legat här
i över tre veckor med samma personal plus 
att det står på en lista.. 
 
Hoppas verkligen jag får flytta över till det andra
sjukhuset snart. ..
 
Vill bli frisk.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0