Tilsammans är man starkare

Sjuukt trött på att ligga på sjukhus nu..
 
Det händer inte mycket just nu, ingen som
tar tag i det... Ingen doktor kom idag heller som
dom lovat så fråga sjuksköterskan vad som händer
och fick svaret att det andra sjukhuset inte hade hört
av sig? aha ja men då man stå vi ju ringa igen och ligga
på lite? Då hade dom väll ringt en gång.. Suck
bara att vänta ännu en dag på att det ska hända något...
Legat i en vecka nu utan att något hänt utan bara väntan
på att bli förflyttad.. Asså fattar att livshotande skador
går före men jag är ju fortfarande akut, så fattar inte att
det händer mer? ...
 
Känner att jag behöver ny insperation att fortssetta
orka kämpa.. Skulle behöva en doktor som vill hjälpa,
skulle va roligt med fler besök, skulle så sjukt gärna
bara få åka hem över en natt och mysa med min älskling..
Någon som har massa bra filmtips?
Behöver sysselsätta mig för att orka, för att inte bli tokig..
 
Tur i oturen är ju mitt kusinbarn inlagd också på
samma sjukhus och det ger så mycket att vi har
varandra även om vi inte kan ses varje dag..
Men man har någon annan som är i liknande
situation, att vi är fågade här och att vi kämpar varje
dag för att bli friska.. Tilsammans är man starkare,
så sant i sådana här situationer.. Hade aldrig orkat fortsätta,
kämpa utan alla som finns runt mig här...
Tusen tack till alla som ställer upp.

 

 
Ansiktsmask och annat mys för att hålla igång <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0