Trammpar bara vatten..

 Sjukt seg helg..
Hänt absolut ingenting typ..
 
Strulat lite med vilka illamående tabletter,
som jag får ta och hör o häppnad.
Persnalen erkännde att dom slarvat med sina
antekningar, att det var därför det vart sådana problem.
Så himla roligt när erkänanden kommer. Fast i övrigt
börjar dom sköta sig. Det är typ värdens skillnad från
första veckan när jag fick ringa 112 o allt va de va..
(om ni glömmt kolla gammla inlägg.)
Så även om vården inte riktigt sköts som den ska tycker
jag, så har den endå blivt lite bättre,,
Ronden idag gav inget nytt heller...
Det är bara att vänta på att sllt pappersarbete på
det andra sjukhuset ska bli klart.
 
 
Lite irriterad nu.. Såg att det är över 2 veckor
sedan som jag beställde från Nelly och har
fortfarande inte fått hem paketet..Sjukt dålig stil..
Det måste fixas direkt..
 
Vill bli frisk... :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0