Varje framsida har en baksida..

Det finns stora fördelar med att blogga...
De händer lite...
 
Hänt mycket idag, både bra och dåligt,
men det hände äntligen något..
Om vi börjar med det bra så är remiss
äntligen skickad till ett annat sjukhus, där man
ska göra en titthålsoperation igen! As bra tycker
jag, då den sjukdom vi funderar mycket på nu bara
kan ses med en sådan operation som jag förstått det.
 
Anledning till varför jag vill göra den på ett annat sjukhus,
är för att jag helt enkelt inte litar på dom här och att
jag vill att om man ska göra ett så stort ingrepp ska det framdörallt
vara nya ögon och helst dom som är bästa på det här.
Att jag inte litar på dom här är nog ganska självklart om man läser bloggen,
men bara som en sådan sak som doktorn sa idag
"Jag tycker vi ska göra en titthålsoperation, men du får inte bli
arg på mig sedan om tarmen eller något bli förstört sedan."
Det inger ju verkligen förstoende. Jag tror heller inte att det ska 
vara några problem med att få göra operationen på annat sjukhus..
 
Det negativa som följde med var att dom återigen vill
skicka hem mig, så att jag bara åker upp över dagen för
operationen.. Ja sa det att det finns inte en chans att
jag klarar av det.. Jag har alldeles för ont. Då tyckte
doktorn att man kunnde ta kontakt med vårdhem och
sjukhem. Asså SKIT! Jag skulle vara särklass yngst och där
ligger man ju typ och bara väntar på döden..
Där är inte jag än, vi kan inte ge upp!
Sen är ju återigen problemet med att jag är för sjuk,
behöver ju läkare i närheten om jag får en smärttopp.
Och dessutom blir jag ju bara sämmre och sämmre..
Panik..
Snälla låt dom lägga in mig direkt på det andra
sjukhuset..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0