Ab imo pectore

We write our own destiny. We become what we do.
 
Jag vet att jag upprepar mig själv lite just nu,
men det är ett så viktigt ämne. Min sjukdom har lärt mig mycket, 
om att fortsätta kämpa, no matter what,
men framförallt ingenting är någonsin säkert, mer än att vi alla
föds och dör. Därimellan kan allt hända och det är
upp till dig och ingen annan att få det att hända.
Vi har alla olika förusättningar och ett val vi gjort sedan långt
tillbaka kan fortfarande påverka våra nya vägar, men det är bara
jag själv som kan ändra den riktning jag vandrar och göra det bästa utav
det jag har. Du själv har makten att ta ditt liv, dit du vill att det ska vara.
 Att varje dag sikta mot ett mål och ta vara på varje dag, varje timme, minut, sekund!
Livet är kort så njut av varje ögonblick, för just den stunden kommer aldrig igen.
Vänta inte på speciella tillfällen, fånga de vanliga stunderna och gör dom extraordinära.
Livet har lixom ingen fjärkontroll, man måste kliva upp och ändra det sjäv.
 För att sjunka ner och bara tycka synd om sig själv
har väl aldrig hjälpt någon. Gör något utav det du har,
If you can dream it, you can be it.
 
 
Så sattsa allt,
Ab imo pectore - av hela mitt hjärta.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0