What doesn't kill you makes you stronger

what doesn't kill you makes you stronger,
synd att inte mitt imunförsvar har förstått det bara.. ;)
Andra jobb veckan inleds altså med feber (som typ alla
andra) och en jäkla träningsvärk. Men man får väll tänka sisodär
att fixar jag jobba nu, fan vad lätt det kommer kännas när man
mår bättre då. :) O det är sjuukt nice att börja jobba igen. :)
 
Följde med Alexandra till stallet i fredags och red lite,
(jag vet dum ide när man redan har träningsvärk) men
fasen vad kul, tog ett litet skutt och kännde på första gången sen
jag vart dålig att jag red igen, åkte inte bara runt.
Så trots feber, träningsvärk och blåmärken (nej jag åkte inte av)
så är jag mer taggad än någonsin att köra gärnet på jobbet,
träna gärnet så att jag kan komma igång med ridningen igen.
 Så även fast det gör ont, är jobbigt så kör, testa, gör det man
tycker om, även om det går skit gör om tills det går rätt.
 
 
 
~Losers let it happen winners make it happen~
 
Nu kör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0