Glöm inte att träd växer sig starka i motvind och diamanter bildas under hårt tryck.

Livet är hårt, grymt sa grisen..
 
Haft en sjuk tuff vecka, men de börjar årdna upp sig lite nu.
När docktorn väll kom efter att struntat i ha dyckit upp några dar till mig,
så gick det väll inte så bra. H*n avbrött mig hela tiden, lyssnade inte alls på 
mig och sket totalt i alla mina frågor. Tillsist bara drog han, bad om att få en 
annan läkare och som jag förstod det va ja då tvungen att ha möte med avdelningschefen,
men utan de mötet har det varit en annan läkare inne hos mig dom två senaste dagarna.
Så de vart ju rätt bra, får bara hoppas att den andra inte kommer tillbaka.
 
Magen börjar nu sakta men säkert bli bättre. Såå skönt!
Så åt lagad mat idag, för första gången på 5.5 veckor, 
vart små pannkakor. Säger bara FETT gott.
Har ju typ 15 kg att äta upp mig på så nu ska de börjas
planeras in en massa god mat.
 
Suttit upp för första gången och huregud säger ja bara, 
aldrig trodde jag att de va så myket olika mukler som gör så att vi sitter rakt..
Höll på att rammla omkull bara jag satt ner och de snurra i hela skallen 
av den obalans det blev. Men shiit vilka framsteg jag ändå tagit idag.
Känns super skönt att de börjar gå åt rätt håll.
Däremot när man sitter oh tittar på mina ben,
känner jag själv hur jag skakar på huvudet.. 
Hur ska dom as tunna benen orka bära mig sedan?
 
Därmed kommer veckans mål:
1:     Orka sitta upp 10-20 min
2: kunna stå om jag får hålla i någon (inte gå)
3:   Kunna ta en efterlängtad duch.
 
Skulle ju inte vara helt fel asså.
Nu hoppas ja mest att de ska va lungt på sjukan
resten av tiden med , inget mer byta doktorer hit oh dit 
och om ett byte måste inträffa snälla ge mig en doktorr som 
verkligen kan sitt jobb.. Borde ju inte vara för mycket begärt.
 
 
Så när livet är hårt Glöm inte att träd växer sig starka i motvind
och diamanter bildas under hårt tryck.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0